Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2020 11:05 - Искаш ли да спечелиш пътуване за двама в някой европейски град ??? Ако е така,това е твоята статия…..
Автор: krispetotv Категория: Туризъм   
Прочетен: 204 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.12.2020 11:10


 

 

Здравейте банда пътешественици жадуващи за нови преключения.Преди всичко искам да уточня,че заглавието,което прочетохте преди момент не е ПОДВЕЖДАЩО.

Да,правилно  го прочете.

Ами ,къде е тогава трика тука,че не схващам нещо???Кой подарява в днешно време неща ей така без нищо и още повече във времена,когато всички знаят,че е невъзможно да се пътува.

Дооообре приятели,ако можете да отделите минутка време само за ‘ШАРЛАТАНИН’ като мен,ще ви обесня накратко…..

От не далечно време споделям пътуванията си и преживяванията си в моят Ютуб канал и от съвсем скоро и тук в този нов прозорец към бг свят.Предполагам,че като всеки,който гради нещо,така и аз се опитвам по някакв начин да остана оценен и да имам своята макар и малка публика с това което споделям.Знам,че можеби засягам теми,които не будят много интерес и са хвалби в очите на хората от моя страна,но повярвайте ми,че всичко това което  правя е защото ми харесва и се е превърнало,като едно хоби за мен.

Скоро открих тази нова платформа за комуникиране,която много ми допадна и го виждам като друга алтернатива за да стигна до вас.С кратки думи….искам да се опитам да създам някаква малка общност на която да допринасям с моите съвети от преживелиците ми по света.

Със сигурност повечето от вас няма да се доверят и ще ми сложат етикет ПОРЕДНИЯ ИЗМАМНИК,за което аз немога да ви се сърдя.Но,ако хвърлете един кратък поглед на моята ФИЛМОВА КАРЕРА в Ютубе ще разберете,че съм едно нормално момче,като вас можеби изпълнено с много ентусиазъм опитвайки се да допренесе с нещо на бг общност.

Но нека караме по същество…..ЗАЩО ИСКАМ ДА ПОДАРЯ ДВА САМОЛЕТНИ БИЛЕТА ???

Ще бъда абсолютно искрен…Ами за мен това е една платена реклама,с която мога да достигна до вас и да ви докасна поне малко.Вместо да хвърля определена сума пари за да си рекламирам канала с глупави реклами,които повечето от вас прескачат,аз предпочитам така ПУБЛИЧНО,подарявайки това пътуване да събудя малко интерес.

Малко ГЛУПАВО бате…..Ами,незнам,може и да е глупаво,но пък аз продължавам да си търся мойто място под слънцето.

Как мога да знам,че това,което казваш е вярно ???

..МНОГО ЛЕСНОПросто влез в профила ми в Ютубе,който е с името Krispeto TV,и там може да изгледаш мои видеа от които има едно,където съм организирал една ТОМБОЛА с 3 награди,от която едната беше самолетен билет.Ако се поровете в коментарите и в другите видеа може да се уверите,че всичко за което говоря е истина и не някаква измислица.

Знам,че в Ютуб имам малка общност от около близо 900 абонати,но пък с ваша помощ е възможно да се увелечим.

За мен това не е най важното нещо в живота,аз си имам професия и Слава на Бога не завися от печелене на пари в социалните мрежи.

Но без да се оправдавам и увъртам повече нека ви спомена набързо какви са условията,ако все още имате желанието да посетите някой европейски град.

Нещо МНОГО ВАЖНО,което искам да уточня е,че пътуването е планувано да се осъществи през месец март или април и билетите ще бъдат закупени директно на името на печалившите.

Коя ще бъде дестинацията ???

Ами дестинацията смятам да я опевестя в близките седмици,като преди това смятам да направя малка анкета в Инстаграм и Ютуб за местата,които имат желание да посетят повечето от вас КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ ЗА ДА СЕ ВКЛЮЧА В ТВОЯТА ОБЩНОСТ И ДА УЧАВСТВАМ В ТОМБОЛАТА С ПЪТУВАНЕТО ???

Тук идва най лесната част….Ами нищо особенно,само те подканвам да ме последваш в моят Ютуб канал и също така в моят Инстаграм профил,където междудругото съм много активен и ежедневно ще може да гледате лщбопитни и интересни неща.

Планирал съм другия месец да направя подробна реклама за ТОМБОЛАТА,така,че ви съветвам да се абонирате още от сега за моите две социални мрежи за да не изпуснете освен нова информация за САМОЛЕТНИТЕ БИЛЕТИ,така и интересни ВИДЕА и ИСТОРИИ от моето ежедневие и пътуванията ми по широкия свят.

Всичко това,което ви предлагам е напълно БЕЗПЛАТНО,и няма да ви отнеме и минутка време.

В замяна ви предлагам интересни истории,както тук в този БЛОГ,така и в другите две социални мрежи.

Не пропускайте да се АБОНИРАТЕ и за блога ми ТУК в Блог.бг за да не изтървете забавни разкази и бъдещи конкурси в които съм решил да подарявам много ама много неща.

Това е в общи линии.

АКО СИ СТИГНАЛ ДО ТУК ПРЕДПОЛАГАМ НЯМА ДА ТИ КОСТВА НИЩО ДА ПРЕГЛЕДАШ И ДА СЕ АБОНИРАШ ЗА ПРОФИЛИТЕ МИ В Ютуб и Инстаграм.

Очаквам ви !!!!!

——————————————————————————————————————————————————————

   v   v   v

   v   v   v

   v   v   v

 

Ютуб профилKrispeto TV  imageimage

 

Инстаграм профил —- krispetohristovtv  (image)




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krispetotv
Категория: Туризъм
Прочетен: 31923
Постинги: 20
Коментари: 7
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол